Candidate Experience

Online campagnes met een vleugje magie voor Delhaize

De aanpak

Wat we nodig hebben voor een goede online campagne? De heilige drievuldigheid: strategie, creativiteit en data. Want alles start met een ijzersterke strategie, gebaseerd op een aantal cruciale elementen: welke sterke punten kan Delhaize claimen? Wat vinden kandidaten belangrijk?

Maar ook creativiteit mag niet ontbreken. Zo garanderen we "stopping power". In die eindeloze stroom van beelden die op onze (al dan niet virtuele) wall worden gekleefd, moet je opvallen! Delhaize is daar een fijne partner. Want uiteraard moeten zij de go geven op onze zotte en creatieve ideeën.

Wat dan nog ontbreekt? Data. Als we online campagnes doen, samen met Doorstep, dan zitten we maniakaal aan de knoppen te draaien. Want elke euro die je aan Facebook of andere kanalen geeft, kan je maar beter maximaal laten renderen. Wat we dan zoal opvolgen? Tijdstippen, copy, ad spend en andere metrics. We vergelijken, testen en passen aan.

julie_van_der_heyden
"Onze doeltreffende online campagnes zijn van onschatbare waarde binnen onze globale recruitment strategie."
- JULIE VAN DER HEYDEN, HEAD OF TALENT ACQUISITION BIJ DELHAIZE

Onze andere projecten

    Inschrijven voor nieuwsbrief

    Hey, ik ben van

    Schrijf me in op