Employee Experience

1 team op 1 lijn met 1 strategie voor Wolters Kluwer

De klant

Wolters Kluwer is een wereldwijde leverancier van professionele informatie, software en diensten voor diverse sectoren. Of je nu werkt of studeert, je bent vast al eens een van hun producten tegengekomen. Dat succes is mede te danken aan hun marketingdepartement dat de hele Benelux bedient.

 

Ons antwoord

De strategie bouw je met een kernteam dat de visie van je organisatie bewaakt. Maar om die strategie echt waar te maken, heb je het volledige team nodig. Daarom lanceerden we twee parallelle trajecten die elkaar continu beïnvloeden: één met het managementteam om de strategie te bepalen, en één met het volledige team om input te verzamelen. Deze aanpak zorgde - en zorgt nog steeds - voor een dynamiek waarin zowel top-down als bottom-up input wordt verwerkt, zodat elk teamlid gehoord en betrokken wordt.

De aanpak

We horen je al denken: hoe ziet dat er dan uit in de praktijk? Goede vraag! Heel concreet brachten we het volledige team al zes keer samen om een volledige dag aan de slag te gaan met de strategie. Of zoals wij dat graag noemen: ‘Q-days’. Deze dagen waren cruciaal om bij te sturen, naar elkaar te luisteren en te blijven bouwen aan vertrouwen.­

 

Team

Strategie en uitvoering: Jorinde Deforche, Isabeau Vandorpe en Ward Mertens

Tevreden klant? Tevreden Insilencio!

Wil jij ook een team dat als één blok achter je strategie en visie staat?
We helpen je graag verder:

 

1715616266637
"De aanpak en expertise van Insilencio zorgen ervoor dat we een duidelijk kader en consistente aanpak hebben. Het resultaat? Succesvolle Q-days met betrokken collega’s en blije gezichten, die nog lang blijven nazinderen!"
- Ivy Vanderheyden, VP Marketing

Onze andere projecten

    Inschrijven voor nieuwsbrief

    Hey, ik ben van

    Schrijf me in op