De aanpak
‘The exceptional EY experience, it’s yours to build’: dat is het employer brand waar EY internationaal mee uitpakt. Een leuke tagline, maar wat betekent dat nu eigenlijk echt, hier bij ons in België?
Om dat haarscherp te pakken te krijgen, brachten we 56 EY-collega’s samen en schotelden hen de volgende vragen voor:
Hoe ziet het HR-beleid er vandaag uit? Anders gezegd: wat biedt EY aan naar medewerkers toe?
Hoe ervaar jij die aanpak als medewerker? Anders gezegd: hoe voelt de employee experience vandaag voor jou aan?
En wie ‘build’ zegt, zegt Lego en wie Lego zegt, zegt fun en dus vroegen we aan de deelnemers om hun eigen ervaringen, verhalen, meningen, … niet alleen te vertellen, maar ook met blokjes op te bouwen. Oh ja, fun was het! Naast bouwen en praten, wilden we ook content maken. Je ziet: veel vliegjes in één klap. Van workshops over videoverhalen naar podcasts.
Dat allemaal op 1 collectief moment met die 56 medewerkers? Tuurlijk wel!